vineri, 22 iulie 2011

Mantzi sau femeile nu stie sa scrie

        Mantzy (http://mantzy.ro/) nu mi-a raspuns din prima. Am insistat de vreo 2-3 ori pana a catadicsit sa-mi refuze apelul. Am luat-o ca pe un succes de moment si m-am dus la toaleta sa ma pudrez. Banuiam ca se masturbeaza de 5-6 ori pe zi ca orice oltean ce se respecta (am inteles ca doar Piturca o facea de pana la 10 ori in vremurile lui bune) si presupun ca era sigur ocupat. M-a sunat dupa vreo juma de ora si avea vocea aceea fericita de stomac plin - stiu ca oltenii isi refolosesc proteinele (asta am aflat-o prima oara dintr-un banc pe care-l tot spunea primul meu nefericit pe vremea cand eu ma uitam cu ceasurile la Tuca si la Paunescu - fato da-te cu capu de pereti - ce-ai putut face cu timpul tau).
        In fine, iata pe scurt convorbirea:
        - Alo, m-ai sunat?
        - Da, vroiam sa te invit in oras.
        - Da, serios? Da cine esti?
        - Viitoarea ta nevasta. Asta daca stii sa dai limbi ca lumea si daca esti in stare sa te lipsesti de laba ca eu nu tolerez onanismul.
         Urmeaza injuraturi fade. Doar cuvintele obisnuitele. Ati citit vreodata revista Kamikaze? Credeti ca daca Mantzoc ar fi avut ceva imaginatie de calitate, n-ar fi incercat sa o puna cumva in valoare in plictiseala aia de foaie din care cica incearca sa-si ia salariu?
         De unde am tras concluzia ca tot mai bine faci glume cu o curva de pe anuntul.ro - aia macar stie nene argou.

20 de comentarii:

  1. mișto ideea de marketing da n-ai un prieten care să-ți scrie textele?

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ostap, tocmai tu cu fatza aia de Nude Gay Beach si cu textele obosite de pe blogul tau te-aui gasit sa comentezi

    RăspundețiȘtergere
  3. @mike litoris
    mersi mersi, imi plac complimentele, mai baga.
    eu am auzit ca tu scoti ceea ce crezi ca as manca eu pe ke litoris. e adevarat?

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am inteles glumitza ta, poate asa sunt io mai prost. Da` nu asta e important, faza e ca tu aplici strategii gen Arhi (ii injuri p`aia mai cunoscuti)ca sa atragi lumea. Daca esti tu asa tare-n pula ca toti besitii care se lauda ca scriu mai bine ca Mantzi si ca Radu, fa nene texte marfa si o sa te gasim in blogroll la altii, nu mai manca cacat cu gura plina. Esti sigur(a) ca te cheama Cristina si nu Gheorghe?

    RăspundețiȘtergere
  5. cine e Arhi?

    in legatura cu glumitza, nu ca ar fi fost prea reusita, dar nu mi se pare greu de inteles. poate asta este explicatia pentru care iti place cum scrie Mantzi.

    sunt libera sa scriu cum vreau si despre cine vreau, nu? nu mi s-a parut ca cei pomeniti de tine au vreo jena sa se lege de toata lumea cu un limbaj mult mai naspa decat ce am facut eu aici.

    "Esti sigur(a) ca te cheama Cristina si nu Gheorghe?"
    Da, Cristina e numele meu. Am ales un ton mai "barbatesc" ptr ca se preta la respectivii.

    In ceea ce te priveste eu am inteles ca id-ul tau face referire la un anume organ feminin pe care l-ai detine, desi te cheama Mike. Anyway...

    O sa fie super.

    RăspundețiȘtergere
  6. despre radu ai scris ca bla bla: pisi, uita-te la id-ul tau zice clar: "disperare", da ai voie sa scrii cum vrei, dar tu fabulezi si vad ca ai recunoscut oarecum ca nu e adevarat nimic, daca era adevarat scriai pur si simplu ca era caterinca nu ca sa te razbuni pentru ceva. Bafta multa cu blogu`, Gheorghe!

    RăspundețiȘtergere
  7. inteleg ca tu esti psihanalist de id-uri sau ceva. dar ar trebui sa incerci sa fii mai coerent.

    RăspundețiȘtergere
  8. eu cred ca totul e adevarat

    RăspundețiȘtergere
  9. P.S. Chestia asta n-ar trebuie sa se numească universul kretinei?

    RăspundețiȘtergere
  10. ei, hai ca iti place nebunaticule daca tot citesti

    RăspundețiȘtergere
  11. cred ca kristina e cristian. vrea sa nasca controverse

    RăspundețiȘtergere