marți, 26 iulie 2011

Acasa la Zoso

Hai sa va povestesc ce am facut azi dimineata.
Am omis sa va spun ca pe langa numarul lui Mantzy facusem rost si de cel al faimosului Zoso (zoso.ro). P-asta Pigmeul Ieftin  de la piticigratis.ro mi l-a dat de pomana, ca cica oricum nu-l cauta p-ala nici o gagica niciodata si sigur o sa se bucure.
Sincera sa fiu, n-am inteles niciodata de ce tipul asta Zoso e asa cunoscut in lumea asta a bloggingului, doar pentru ca ia niste stiri banale de pe net si le posteaza la el acolo, la el. In fine.
Deci iata il invit eu pe Zoso la o cafea si asta se inroseste la telefon si il simt ca ar vrea sa vina dar nu s-a mai intalnit cu o tipa niciodata.
Iesim pana la urma noi in centru undeva, eu ma dau drept fana etc etc si apoi mergem la el pentru ca il rog sa-mi arate serverul. Stim amandoi ca e doar un pretext - pentru el e prima oara cand aduce o fata acasa, pentru mine o incercare de a afla daca are si el penis si daca e adevarat zvonul ca si-ar fi pierdut virginitatea prin urechi.
Ce am gasit eu interesant in apartamentul lui Zoso sunt mai ales notatiile pe care le-a facut la toaleta - la el usa este foarte aproape in fata scaunului veceului si a scris asa de multe chestii pe ea incat banuiesc ca face pipi tot asezat.
Iata cateva, pe care mi le mai amintesc:
"Caca-te sau cara-te"
"Stau aici ca un tampit, nu ma cac, doar m-am basit" ; "Asa este si viata mea"
"Ochiul maro. De ce va intoarceti la blogul meu?"
etc

continuarea mai tarziu...

8 comentarii:

  1. cristian revine ca musca la rahat

    RăspundețiȘtergere
  2. ce tare. 5 page view-uri pana acum si deja 3 comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  3. cristian , controleaza-ti limbajul.
    este un blog elevat

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce-i drept trebuia să zic fecale, nu rahat.

    RăspundețiȘtergere
  5. mmm...
    nu stiu ce sa zic. tot vorbesti urat parca.
    sa intrebam la CNA

    RăspundețiȘtergere
  6. fecale peste fecale parca ati fi Iosif Sever Georgescu cu fizica lui de cacat

    RăspundețiȘtergere