vineri, 22 iulie 2011

Blogeri misogini - continuare

M-am decis sa nu mai povestesc continuarea - hai sa ramana doar intre mine si Marele Alb de 13 cm amanuntele mai delicate. Mai ales ca se face ca nu-si aminteste.
Poate nici nu era cine am crezut ca era. Pentru ca va spun, eu intotdeauna mi l-am imaginat pe blogerul lu peste ca avand o scula de 5,6, hai 9 cm, cum stiam eu ca poseda primatele non umane. De aia si pusesem ochii pe el. Oricum nu l-as fi futut, i-as fi zis ca o are prea mica, sau prea alba, sau prea neagra, sau prea uda sau pur si simplu prea bleaga. Sau ca m-am decis ca are o privire prea frumoasa pentru a il face sa sufere atunci cand o sa-i dau papucii in mod barbar.
Atat mai adaug, ca l-am rugat sa-mi dea telefonul lui Mantzoc de la Lumea lui Mantzy - http://mantzy.ro/. Nu va spun in schimbul a ce. Nu mare lucru, oricum.
Ce am vorbit cu Mantzy, altadata.

Un comentariu: