vineri, 22 iulie 2011

Despre blogerii misogini

   Aseara am agatat un bloger misogin intr-un club din Bucuresti. Prin definitie, blogerii misogini sunt prosti asa si asa. Orice om ce are o parere proasta despre o categorie in ansamblul ei nu poate fi decat prost. Dar pentru ca reusesc sa urmeze niste pasi simpli si sa isi creeze un blog, sunt doar prosti asa si asa.
   Eu la agatat merg intotdeauna insotita de un barbat. Impreuna putem agata perechi, pizde singure, penisuri solitare,  grupuri de pulifrici, caini, catele in calduri, pisici schioape, directori de marketing, ziaristi stupizi, pana si virgine rupte de realitate. Blogerii misogini cacati pe ei sunt o prada, deci, la indemana. Am sa povestesc altadata despre tehnicile noastre.
   Blogerul misogin, recunoscut dupa mutra trista din reclama la Catavencii, avea aseara o figura de pudel pisat pe el ce se crede rocker, mare scriitor si cica umorist. Mi-am zis ca pot sa o fac singura de data asta asa ca l-am lasat pe insotitorul meu in plata lui si mi-am atacat frontal victima:
    - Buna, dansezi?
    Evident, aici s-a scapat pe el cu stropi.
    Am uitat sa zic, eu sunt foarte frumoasa. Nu ca ma laud, dar toata lumea ar vrea sa ma futa daca ar putea.   A incercat niste texte balbaite la care m-am facut ca rad, apoi l-am smuls de pe scaun.
Sincer, am dansat cu multi tipi care habar n-aveau sa danseze. Ei bine, tipul asta se incadreaza in media dansatorilor prosti cu tupeu idiot si cu zeama de varza in loc de creier. Asta ca sa tipologizez un pic.
In fine, sar peste doua ore de vrajeala ieftina si niste curse cu taxiul prin mizeria asta poreclita oras si ajungem in pat. Ma dezbrac, se dezbraca....
     - Radu, scuza-ma, dar nu pot sa ma fut cu tine.
     - WTF?
     - Nu pot. O ai prea mare. Eu nu bag in mine mai mult de 12 centimetri. Imi pare rau. Pari un baiat de zahar, dar imi pare rau. Te rog sa ma intelegi.
       Aici sper ca s-a simtit flatat.
       Sigur, nu renunta la idee. Nu vreau nici sa i-o sug. Incepe sa injure. E totusi inca finut.
Scot un vibrator din geanta si ii zic:
    - Daca sugi tu putin asta ti-o sug. Pe bune. Ma excita.

continuarea mai incolo, acum am niste treaba...

6 comentarii:

  1. Ce tare! Io de aseara sunt in Galati. Inseamna ca o am foarte mare de ai vazut-o din Bucuresti.

    Mna, e bine totusi ca is subiect de fantezii. Macar atat.

    Radu

    RăspundețiȘtergere
  2. Radu, te rog eu, daca tot sustii ca nu iti citesti comentariile de pe blog, nu le mai cenzura. Ca mie una asta mi se pare o contradictie, chiar si pentru un misogin.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaa, si pe mine toate ar vrea sa ma suga dac`ar putea!!

    RăspundețiȘtergere
  4. si cum te descurci, ai o lista de asteptare , First In First Out, sau cum?

    RăspundețiȘtergere
  5. Pictures or it didn't happen.

    RăspundețiȘtergere